به طور کلی چه‌طور دستگاه لیزر می قدرت از گوگل ترندز به کار گیری کرد؟

شما می‌توانید از گوگل ترندز دستگاه لیزر برای بی نقص کردن طیف وسیعی از پژوهش های بازاریابی به کارگیری فرمائید . یک کدام از شایسته ترین رویه ها برای به کارگیری از گوگل ترندز بهبود همت های دستگاه لیزر است . شما همینطور می‌توانید از پژوهش های جان دار برای کمک به ساخت محتوای مرتبطی دستگاه لیزر بهره نمایید که مخاطبان انگیزه با آن تعامل داشته باشند . دستگاه لیزر بهره از گوگل ترندز فراوان آسوده است و داده ها به طور بصری و تعاملی در اختیار افراد قرار می گیرد . چهار تراز اصلی برای دسترسی به داده ها موجود است که به شما امداد می نماید راهکار بازاریابی فعلی خویش را بهبود ببخشید و دستگاه لیزر راهکار های آتی را ایجاد نمایید :
1 . کلیدواژه هایی که به هدف ها شما نزدیک خیس است را پیگیری دستگاه لیزر نمایید :


برای این‌که بتوانید پژوهش عبارات کلیدی را مرتبط تر سازید بایستی در ادامه کلمات ایده آل و هر نوع کلیدواژه ای بگردید که به لغات دارای اهمیت دستگاه لیزر شما نزدیک تر می باشند . برای انجام اینکار , میتوانید لغات حیاتی که اینک برای کمپین بازاریابی خویش به کارگیری می‌کنید را پیگیری فرمائید . در حالتی که نمی توانید کلیدواژه های جایگزین متعددی پیدا نمایید بهتر است از ابزارهایی همچون Keyword Tool سود کنید . این ابزار کلمه های مختلف و زیادی را پیشنهاد می کند که به کلیدواژه حساس شما نزدیک خیس است . سود از چندین کلیدواژه دستگاه لیزر گوناگون به شما یاری خواهد کرد ارزشمندتر باشید .

برای یافتن کلمه ها مرتبط با کلیدواژه مورد نظرتان از ابزار سفارش لغت ها حیاتی دستگاه لیزر جی ادز به کار گیری فرمایید .

مثلا درصورتی که کلیدواژه مهم شما اتومبیل است , شاید بخواهید پیرو واژه و کلمه ماشین بگردید . شما میتوانید این دو کلمه و واژه را وارد کنید و آنها را با نیز مقایسه کنید . اینکار به شما یاری می کند مرتبط ترین واژه به ناحیه و بازار خویش را پیدا فرمایید . گوگل ترندز به شما امداد خواهد کرد کلیدواژه هایی که فعلا استعمال می کنید را تایید نمایید و به سفارش کلمه ها تازه کمک می نماید .

2 . یکسری کلمه دارای ارتباط را مقایسه نمائید :

مقایسه کردن روش هایی که افراد با واژه جستجوی شده تعامل دارند یک کدام از مزایای خوب گوگل ترندز محسوب می شود . شما می‌توانید در یک دوره واحد بیش تر از 5 کلمه و واژه را در باکس کاوش وارد کنید . بعد میتوانید ببینید چگونه افراد در حوزه‌ های متعدد با عبارات شما تعامل داشته اند . میتوانید مشاهده کنید افراد چه‌طور در حین مجال با این جستجوها ارتباط برقرار کرده اند .
مقایسه چندین واژه دارای ارتباط سهل و آسان است و یک روش خوب برای تایید لغات دارای اهمیت فعلی یا افزودن عبارات تازه به حساب آورده می شود . اولی کاری که بایستی انجام دهید وارد کردن یک کلمه واحد و انتخاب فیلتر است . بعد از آن توانمند خواهید بود همت واژه را از منظر آن غربال مشاهده کنید . بعد می توانید کلیدواژه جدیدی بیفزایید . گوگل به صورت مداد نمودار کلیدواژه نخستین را با نمودار کلیدواژه دوم ادغام می کند . این بهترین روش برای مقایسه کارایی کلیدواژه ها نسبت به یکدیگر است .

3 . موردها اوج را بخوانید تا بتوانید داده ها را درک نمائید :

تجزیه و بررسی داده های مهیا شده بوسیله گوگل ترندز , عنصر اضطراری استفاده از این داده هاست . در حالتی که بتوانید موارد اوج و رکود را در نمودار گوگل شناسایی کنید , حاذق خواهید بود این داده ها را در راهکار بازاریابی خود به فعالیت ببندید . این نمودارها اکثر زمان ها رویدادهای حیاتی صنعت را به تصویر میکشند .
بیشتر صنعت های فصلی هستند . این زمینه بدین معنا است که بیشتر اشخاص در طول های خاصی از سال پیرو این کلیدواژه ها خواهند گشت . شما میتوانید با دقت کردن به نقاط نقط ی اوج , کلیدواژه های دوست داستنی را به دست آورید .
شما میتوانید این نقاط اوج را برای بررسی هر رویدادی تجزیه و چک کنید . رویدادهای خاص باعث می گردد اشخاص عمده از گذشته در ادامه یک کلمه و واژه بگردند . یکی‌از ابزارهایی که گوگل ترندز پیشنهاد می کند ادغام و یک دست سازی سرتیتر خبر‌ها است . این قابلیت و امکان هر سرتیتر مهمی را که در زمان پیک یا این که اوج ظاهر می گردد در دست شما قرار میدهد .
کلمه هارپر لی ( Harper Lee ) یک مثال خوب است . این رمان نویس در حین 10 سال گذشته حجم ثابتی از جستجوها را دریافت کرده است . با اینحال , این نمودار ثابت هم به پیک های تعالی و کوچکی تقسیم شده‌است . بیشترین نقطع ی عطف در سال 2015 تمایل اشخاص به کتاب او‌را نشان می دهد .